Ami éppen adódik...

Napicucc-vegyesblog

Napicucc-vegyesblog

Kreativ...

2015. május 01. - Manó*

Egyszerűen nem hagyhattam ki.Fészbukbarangolásom közepette rábukkantam jópár kreativ dologra,megmondom őszintén,nagyon szeretem az ilyen jellegű tevékenységeket,az eredményük pedig egyenesen lenyűgöz.Réges-régen én is sokat bütyköltem,de én inkább az ékszerekre specializáltam magam.Sok fülbevalót,karkötőt gyártottam,megmaradt gyöngyökből,félpár fülbevalókból,szétszedve és összerakva,újabb és újabb ötletekkel egész jó kis dolgokat csináltam.A sütés-főzés terén azonban ilyesmire nem is gondoltam.

Ime pár aranyos,szép és ötletes étel,amely megragadott:

kr_1.jpg

kr_4.jpg

kr_3.jpg

kr_5.jpg

kr_2.jpg

kr_6.jpg

 

Hát azt hiszem,én sajnálnám megenni...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://napicucc.blog.hu/api/trackback/id/tr527419956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása