Ami éppen adódik...

Napicucc-vegyesblog

Napicucc-vegyesblog

Téliszalámi

2015. április 28. - Manó*

A napokban több boltban járva arra lettem figyelmes,hogy rengetegen vásárolnak téliszalámit.Valljuk be,nem egy olcsó mulatság,de napiszinten aztán mégannyira sem.Természetesen kiváncsi voltam,mennyit vesznek,hiszen az előttem állók sorozatban azt kértek.

teli.jpg

 

Gondoltam,lehet,hogy akcióban van,ezért ez a nagy rajongás,de nem!!Több mint 5000ft kilója!!!Ami a legmegdöbbentőbb,20dkg-onként vitték.Lehet,csak én vagyok ilyen smucig,vagy "pénztelen",hogy ezt nem engedhetem meg magamnak?Nem tudom,de a fiatal anyukáktól a nyugdijas nénikig mindenki képviseltette magát ezügyben.Én is nagyon szeretem,igazi magyar hungarikum,nadehát ennyiért???Mindenesetre azért elég érdekesnek tartom bizonyos megnyilvánulások után...

IME egy cikk,hogy hogyan is készül a téliszalámi.

A bejegyzés trackback címe:

https://napicucc.blog.hu/api/trackback/id/tr587406424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása